به همین سادگی...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
یک شنبه 24 اسفند 1393برچسب:, :: 9:39 ::  نويسنده : reza

 

 آنقدر ذهنم را درگیر خودت کرده ای....

 

 

که دیگر حتی نمی توانم مضمون تازه ای پیدا کنم

 

 

حالا حق میدهی در شعرهایم

 

 

به همین سادگی بگویم

 

 

" دوستت دارم "

 

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

پشه ها هم میخندند
ساعت13:15---25 اسفند 1393
احساس غربت میکنم وقتی کنارم نیستی

با اشک خلوت میکنم وقتی کنارم نیستی

تصویر زیبای تو را کنج دلم چسبانده ام

او را زیارت می کنم وقتی کنارم نیستی

دلتنگی بد نیست! یادگارست از کسانی که دوستشان داریم


nadiii
ساعت10:38---25 اسفند 1393

غمگــیـטּ و خــستہ اَم ... (!)

دلــم یڪــــ هــواے بارانــے مــیخــواهد ./...

یڪــــ شـانـہ بــراے گـــریه ڪــردن .../.

و یڪـــ گــور پــــدرے ڪہ نثار دُنیا و تـمـام مُــتعلقاتش بُڪــُنمـ ... (!)


nadiii
ساعت10:37---25 اسفند 1393

هیس. . .
بگذارید برود. . .
ماندن التماسی نیست. . .
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم. . .
کسی که قصد ماندن ندارد را باید راهی کرد. .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان